من امشب خیلی ناراحتم خیلی هم عصبی ام، از دست خودم که چرا باعث ناراحتی تو شدم ، کاش اصلا سرم را از روی کتاب هایم بلند نمیکردم و تا اخر شب درس هامو میخوندم ، بعدش از دست تو ناراحتم که هر چی خواستی بهم گفتی، درک میکنم که عصبی بودی و متوجه نبودی که چی میگی، یه بار یادمه که بهم گفتی توقع ات از آدم هایی که دوست شان داری زیاده و اگر اونا منو عصبی کنند خیلی بد عصبی میشم حالا من دارم در درون خودم، موضوع امشب را هی و هی با خودم تکرار میکنم، نميدانم چقدر دوستم داری?
من امشب فقط ناراحتم...
شب هایی با شب بخیری های سرد و خشک...ما را در سایت شب هایی با شب بخیری های سرد و خشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184